Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální média jako online deník pro lidi trpící poruchou příjmu potravy
Tomková, Simona ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Ivanišová, Markéta (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou sociální média jako online deník pro lidi trpící poruchou příjmu potravy. Tento typ deníků se vyskytuje na sociálních médiích jako jsou blogy a sociální sítě, především Instagram a TikTok. Autoři těchto deníků propagují pro- anorektické a pro-bulimické chování, ale zároveň svým čtenářům nabízejí pochopení a komunitu, kde se členové necítí osaměle. Dále jsem se zabývala možným propojením mezi online deníky a vznikem poruchy příjmu potravy u jejich čtenářů. Dalším tématem bylo návykové chování ve spojení s poruchami příjmu potravy a obsahem na sociálních mediích Cílem práce bylo charakterizovat problematiku online deníků, které mohou motivovat k poruchám příjmu potravy. Dále pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak věková kategorie 11 až 19 let vnímá sociální sítě, svůj vzhled, sebevědomí, váhu, a právě tento druh škodlivého obsahu na sociálních médiích. V praktické části byla zvolena metoda dotazníkového šetření k získání výsledků kvantitativního výzkumu, díky kterému byly analyzovány odpovědi osob ze základního souboru, kterými byli žáci navštěvující Gymnázium Chotěboř, Základní školu Ždírec nad Doubravou a Základní školu Krucemburk. Do tohoto výzkumu bylo zapojeno celkem 500 respondentů ve věkové kategorii 11 až 19 let
Mediální obraz kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb 2013
Müllerová, Alexandra ; Teplá, Jana (vedoucí práce) ; Strejcová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb, které se konaly v České republice v roce 2013. Pro její zpracování byla provedena obsahová a vizuální analýza titulků zpráv, textů a fotografií třech nejčtenějších online deníků - Novinky.cz, Idnes.cz a Aktualne.cz. Cílem bylo zjistit, zda zpravodajství upřednostňují jednoho z kandidátů, zda upevňují stereotypy utvořené o kandidátech v minulosti a jakými způsoby toho dosahují. Na základě analýzy bylo zjištěno, že všechny tři deníky zobrazují častěji pozitivně kandidáta Karla Schwarzenberga a to jak prostřednictvím titulků zpráv a fotografií, tak zpráv samotných. Nejčastěji pozitivní obraz o obou kandidátech vytvářel server Novinky.cz díky faktu, že nabídnul nejvíce titulků, fotek i zpráv samotných, které vyznívaly vůči kandidátům pozitivně. Server Aktualne.cz byl zase nejčastěji objektivní, protože podal o obou kandidátech nejvíce neutrálně vyznívajících fotek, titulků a zpráv, a poměr pozitivních a negativních článků byl u každého z kandidátů nejvyrovnanější. Zeman byl nejčastěji zobrazen v sebevědomém postoji, a pokud měl (výjimečně) něco v rukou, byl to mikrofon nebo voda. Výraz tváře měl přátelský nebo veselý. Schwarzenberg měl na fotkách také nejčastěji sebevědomý postoj a v rukou většinou nic...
Principy zatraktivňování současné české beletrie ve vybraných denících a jejich online verzích
Fenclová, Anna ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Malý, Radek (oponent)
FENCLOVÁ, Anna. Principy zatraktivňování současné české beletrie ve vybraných denících a jejich online verzích. Praha, 2021. 84 s. Diplomová práce (Mgr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK. Katedra Mediálních studií. Vedoucí diplomové práce prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá prezentací české beletristické literatury ve vybraných tuzemských tištěných a online médiích. Konkrétně se snaží nalézt hlavní principy zatraktivňování obsahů o nové české beletrii ve vybraných tištěných seriózních denících (Právo, Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Metro) a jejich online verzích (novinky.cz, iDNES.cz, lidovky.cz, aktuálně.cz, iHNed.cz, metro.cz). První část je věnována teorii vysvětlující a mapující stav domácí literatury, médií a jejich vzájemné propojenosti, vysvětleny jsou základní pojmy přímo souvisejícím s tématem. Druhá část je zaměřena nejprve na kvantitativní obsahovou analýzu, která zodpoví otázky o množství zastoupení článků týkajících se české beletristické literatury ve zkoumaných médiích během dvou měsíců roku 2020 (únor 2020 a listopad 2020). Následně je popsána kvalitativní obsahová analýza článků publikovaných zkoumanými médii. Analýza ukáže, jakým způsobem tato média referovala o nově...
Mediální obraz kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb 2013
Müllerová, Alexandra ; Teplá, Jana (vedoucí práce) ; Strejcová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb, které se konaly v České republice v roce 2013. Pro její zpracování byla provedena obsahová a vizuální analýza titulků zpráv, textů a fotografií třech nejčtenějších online deníků - Novinky.cz, Idnes.cz a Aktualne.cz. Cílem bylo zjistit, zda zpravodajství upřednostňují jednoho z kandidátů, zda upevňují stereotypy utvořené o kandidátech v minulosti a jakými způsoby toho dosahují. Na základě analýzy bylo zjištěno, že všechny tři deníky zobrazují častěji pozitivně kandidáta Karla Schwarzenberga a to jak prostřednictvím titulků zpráv a fotografií, tak zpráv samotných. Nejčastěji pozitivní obraz o obou kandidátech vytvářel server Novinky.cz díky faktu, že nabídnul nejvíce titulků, fotek i zpráv samotných, které vyznívaly vůči kandidátům pozitivně. Server Aktualne.cz byl zase nejčastěji objektivní, protože podal o obou kandidátech nejvíce neutrálně vyznívajících fotek, titulků a zpráv, a poměr pozitivních a negativních článků byl u každého z kandidátů nejvyrovnanější. Zeman byl nejčastěji zobrazen v sebevědomém postoji, a pokud měl (výjimečně) něco v rukou, byl to mikrofon nebo voda. Výraz tváře měl přátelský nebo veselý. Schwarzenberg měl na fotkách také nejčastěji sebevědomý postoj a v rukou většinou nic...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.